  • Data: 2003-11-26 03:12:12
    Temat: Re: rewizja bez nakazu ?
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W wypadku akademików jednak
    > każdy pokój stanowi odrębne lokum, więc trzeba by moim zdaniem w każdym
    > pokoju osobno pisać protokół. W końcu każdy z mieszkańców ma prawo wnieść
    > zażalenie na tę czynność. No w każdym razie moim zdaniem nie można
    > przeprowadzić kontroli na zasadzie komisyjnego obejścia pokoi.
    Ale jak to?
    Przecież akademik to nie jest "zwykły" teren uczelni. W końcu płacę za
    lokal i w nim mieszkam, jestem zameldowany, to coś jak hotel.
    Czy można dostać nakaz na cały hotel? albo na cały akademik?
    Czy mogą sobie wejść jak chcą wszędzie bez choćby cienia podejrzenia i
    przetrzepać mi pokój?

    chester
    --
    Używam MozilliPL, a Ty? MozillaPL: http://www.MozillaPL.org