  • 1. Data: 2009-01-15 10:01:48
    Temat: renta rodzinna
    Od: Elwira <e...@g...com>

    Witam,

    Moja matka po śmierci drugiego męża otrzymywała po nim przez 2 lata
    rentę rodzinną. W lutym b.r. kończy 50 a od śmierci 2 męża nie upłynęło
    5 lat wiec renta rodzinna zostanie ponoć przyznana mojej matce już
    dożywotnio. Moje pytanie: czy trzeba załatwiać dodatkowo jakieś
    formalności w ZUSie czy też powinni rentę przyznać sami?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-16 07:07:17
    Temat: Re: renta rodzinna
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Elwira" <e...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > dożywotnio. Moje pytanie: czy trzeba załatwiać dodatkowo jakieś
    > formalności w ZUSie czy też powinni rentę przyznać sami?

    Jeżeli w chwili obecnej pobiera rente to ZUS sam załatwi procedure.
    Jeżeli nie to trzeba wystąpić do ZUS z wnioskiem.

    pozdr