  • 1. Data: 2009-01-15 00:36:17
    Temat: Nieskuteczne rozwiązanie umowy z operatorem - jak zakończyć ?
    Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl>

    Skończyła mi się umowa w Orange. Poszedłem do reala do punktu Orange i facet
    z obsługi rozwinął przede mną mozliwości, które
    zaakceptowałem. Tyle że nie było telefonu jaki chciałem. Po 2 tyg. przyszedł
    telefon i facet zaprosił mnie na podpisanie umowy. wyjął aparat i dał go
    "poczuć wzrokiem i rękami". A potem oswiadczył że jeden z punktów, którego
    dotyczyła nasza umowa, nie jest już możliwy do realizacji. Ciężko się
    zdziwił jak postanowiłem rozwiazać umowę i poprosiłem o odpowiedni druk.
    Wypełniłem go, facet też coś tam dopisał, wziąłem potwierdzoną kopię i
    poszedłem do domu czekać na telefonu z ofertami z BOK. Przez 2 tyg. - NIC.
    Poszedłem więc do salonu głównego w Centrum biznesu aby zmienić abonament na
    Orange Go.
    Jakież było moje zdziwienie kiedy okazło się że wypełniony formularz nie
    spełnia jakistam wymogów formalnych a nawet wogole nie dotarł do Orange !
    Skonfudowana pani nawet nie próbowała mnie na abonament namówić tylko szybko
    załatwiła przeniesienie numeru do Orange Go.
    Po wyjściu z salonu zaczalem sie zastanawiac jak długi proces czekałby mnie
    gdybym przestał płacić abonament, przekonany że "rozwiązanie umowy" doszło
    do skutku....
    I komu miałbym go wytoczyć ? Cholernemu sprzedawcy z reala ?

    Piotrek

  • 2. Data: 2009-01-15 02:00:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotrek wrote:
    > I komu miałbym go wytoczyć ? Cholernemu sprzedawcy z reala ?

    to zależy kto zawalił.

  • 3. Data: 2009-01-15 09:28:24
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 15 Sty, 01:36, "Piotrek" <l...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > gdybym przestał płacić abonament, przekonany że "rozwiązanie umowy" doszło

    Watpie czy by doszlo do procesu. Z protej przyczyny:
    "Jakież było moje zdziwienie kiedy okazło się że wypełniony formularz
    nie
    spełnia jakistam wymogów formalnych a nawet wogole nie dotarł do
    Orange !"

    Jak nie dotarl to skad moga wiedziec ze nie spelnia wymogow
    formalnych? Dwa, pewnie gdyby ci zarzucili "braki formalne" moglbys
    spokojnie odpisac ze od przypilnowania wymogow jest ten pan ktory
    najpierw wprowadzil cie w blad.

  • 4. Data: 2009-01-15 11:08:04
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Piotrek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > doszło do skutku....
    > I komu miałbym go wytoczyć ? Cholernemu sprzedawcy z reala ?

    zapewne dostałes egzemplarz rezygnacji - kpie dla siebie.
    nieatpliwie było tam napisane ze wypowiadasz odnie z zasadami i na koncu
    podbil pieczatke mily pan i sie podpisał.
    Wiec jestes 'Kryty"
    Gdyby punkt faktycznie nie przefaksował rezygnacji ( z doswiadczenie aiem ze
    czasami robia to zbiorczo i niestaty nieterminowo) to na pewno w któryms
    momencie odezwałby sie operator prosząc o uiszczenie zaległych opłat. Ty
    wtedy faksujesz dokument z datami i podpisam i po sprawie.
    Ale w sumie jesli chciałes przejsc na Go to wyszło Ci to na zdrowie ;)
    Gdyby rezygnacja zostala przyjeta w terminie i np, do salonu dotarłbys kilka
    dni pózniej nie miałbys juz szansy na Go z tym samym numerem ;)

    Morał z tego taki - unikajcie małych punktów. One sa fajne jak chcesz cos
    kupic.. jak załatwic cos czasochlonnego i nie dajacego kasy dealerowi...
    zapomnij ;)

    z doswiadczenia

    Easy

  • 5. Data: 2009-01-15 16:34:12
    Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...

  • 6. Data: 2009-01-16 14:06:54
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik Easy napisał:

    > Morał z tego taki - unikajcie małych punktów. One sa fajne jak chcesz
    > cos kupic.. jak załatwic cos czasochlonnego i nie dajacego kasy
    > dealerowi... zapomnij ;)

    Nie tylko w "salonach" Orange.
    "Sprzedawca" pewnego operatora długo mnie kiedyś zwodził w sprawie
    przedłużenia umowy i kupienia nowego aparatu. Dopiero potem ktoś mnie
    uświadomił, że za nowego klietna dostają 200 zł, a za przedłużenie umowy
    ze starym - 30. Przynajmniej kiedyś tak było.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 7. Data: 2009-01-16 17:50:33
    Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tapatik" <t...@b...adresu> napisał w wiadomości
> [...]
    > uświadomił, że za nowego klietna dostają 200 zł, a za przedłużenie umowy
    > ze starym - 30. Przynajmniej kiedyś tak było.

    no nie kumam - mógł zarobić 30zł albo nic
    więc czemu tak ?

    Piotrek