  • Data: 2006-07-14 12:00:17
    Temat: Re: rekojmia z wady :/
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:1152855505.978295.237840@75g2000cwc.googlegroup
    s.com...

    > Odpowiedz przyszla w pietnascie dni po zlozeniu reklamacji, wiec po
    > terminie. Co moge zrobic w takiej sytuacji? Wiem, ze jesli wybiore
    > droge sadowa, tylko i wylacznie na tym strace - prawnik kosztuje

    Jesli nie zostal dotrzymany formalny wymóg 14 dni na pisemna odpowiedz
    (mówimy o rekojmii), to przyjmuje sie, ze sprzedawca uznal roszczenie
    klienta.
    Nie bój sie sadu - tryb uproszczony w Sadzie nie wymaga udzialu adwokatów, a
    w przypadku niedotrzymania formalnego terminu wyrok jest formalnoscia. Nie
    wiem tylko ile to potrwa.

    EWa