  • Data: 2006-07-14 09:24:21
    Temat: Re: rekojmia z wady :/
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zwiazku z tym nie moglem dobiegac sie o stwierdzenie niezgodnosci z
    > umowa, poniewaz - z tego co sie dowiedzialem - ta droga zarezerwowana
    > jest tylko dla konsumentow 'niekomercyjnych'.

    Dobrze sie dowiedziales. Na firme sprzet podlega rekojmi a nie niezgodnosci.
    >Nie musze mowic, ze
    > bardzo zalezy mi na komputerze i - niestety - firma w ktorej go kupilem
    > o tym dobrze wie. Napisali mi, ze nie zgadzaja sie na zwrot pieniedzy
    > ani na wymiane na nowy, ale moga naprawic mi komputer w przeciagu
    > trzech tygodni. 'A jak mi sie nie podoba to moge sie z nimi sadzic'.

    Ja zlozylbym ponownie reklamacje ale z tytulu REKOJMI z wyraznym zadaniem
    wymiany sprzetu na nowy. Warto zapytac w federacji konsumenta o szczegoly.

    Sprzet zakupiony na firme nie podlega odpowiedzialnosci sprzedawcy tylko
    starej rekojmi - laski nie robia ustawa wyraznie mowi o daniu nowego sprzetu
    jezeli zazadasz wymiany ( przy zwrocie kasy moga naprawic wiec tego nie
    zadaj - dopiero jakby zepsul sie drugi raz od momentu zakupu - wtedy kasa) ,
    lecz pamietaj , czas dalej plynie od momentu zakupu wiec sie nie odnowi po
    wymianie ....

    K.