eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja okapu - pomożcie › Re: reklamacja okapu - pomożcie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "TomekS" <t...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja okapu - pomożcie
    Date: Wed, 20 Mar 2002 11:07:22 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <a79n0e$qe7$1@news.tpi.pl>
    References: <a79dr2$8ge$1@news.tpi.pl> <a79mcp$lfe$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.25.190.130
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1016618830 27079 213.25.190.130 (20 Mar 2002 10:07:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Mar 2002 10:07:10 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:87531
    [ ukryj nagłówki ]

    > Współczuję tym bardziej że cena tego okapu jest dość wysoka. W tym
    przypadku
    > uszkodzenie jest typowo mechaniczne i to niestety ty się do tego
    > przyczyniłeś i ciężko będzie cokolwiek uzyskać ze strony serwisu. Okap
    jest
    > urządzeniem które powinno wisieć a nie leżeć i to może być argumentem że
    > było użytkowane nie zgodnie z jego przeznaczeniem. W/g mnie szanse na
    > naprawienie tego w ramach gwarancji są równe 0.

    Widzisz, ja próbowałem go _jedynie_ wyjąć z pudła. Po dostaniu się do
    instrukcji mógłbym przeczytać jak go przechowywać. ALE tam nie ma ani słowa
    o tym jak powinien być przechowany do czasu montażu. A zgodzisz się, że od
    wyjęcia do założenia mija jakiś czas? PRzez ten czas nikt nie będzie 30 kg
    trzymał w ręku - tym bardziej za co będzie trzymał.

    Ale powiem tak - jestem po rozmowie z Kierowniczką Serwisu Amiki we
    Wronkach. Sympatyczna kobieta i dość salomonowe rozwiązanie: Oni dają szybę,
    którą na szczęście mają na stanie, ja płacę za wymianę. Przyjedzie serwis
    producenta i wymieni. Do tego jeszcze podmontuje go od razu do sufitu, bo ja
    się boję go dotykać...

    I tu MUSZE pochwalić Amikę :-)

    wiecie - kamień spadł mi z serca......

    Oby tylko tak to się skończyło ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1