  • Data: 2002-03-21 08:34:30
    Temat: Re: reklamacja okapu - pomożcie
    Od: "TomekS" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No to rewelacja. Ile bedzie cię kosztować wymiana tej szyby? Powiny być
    > ostrzeżenia na opakowaniu jak i na samym urządzeniu tak jak np. na
    > kuchenkach "nie przenosić za uchwyt" co by zaoszczędziło wiele takich
    > niespodzianek.

    wymiana + montaż do sufitu + przyjazd (od serwisu do mnie jest 40 km) = 110
    PLN
    szczerze mówiąc nie ma _jak_ tego okapu przenosić - tylko za szybę. Nie ma
    żadnych rączek, uchwytów itp, a od góry przyklejony jest jeszcze jeden
    fragment taśmą klejącą, który podczas montażu rozkłada się do góry.

    Mam przy sobie zdjęcia okapu w wersji "po wybuchu". Jak ktoś chętny - służę.