eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja okapu - pomożcie › Re: reklamacja okapu - pomożcie
  • Data: 2002-03-20 09:56:58
    Temat: Re: reklamacja okapu - pomożcie
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "TomekS" napisał w wiadomości:
    > Witam
    > Opiszę moją sprawę:
    > Wczoraj (!!!) kupiłem okap Amiki, wyspowy za ponad 2500PLN.
    [...]
    > Zacząłem szukać instrukcji, a że nie było nigdzie, zadzwoniłem do
    > sprzedawcy. Powiedział, że zazwyczaj bywa "w srodku" i powiedział jak się
    > dostać. Uniosłem okap, postawiłem na krawędzi (wszystko na piankach...)
    > znalazłem instrukcję i zamknąłęm okap. Położyłem
    >
    > Odszedłem 1 m i.... szyba strzeliła i rozsypała się w drobny
    > mak....!!!!!!!!!!
    >
    > Pytanie moje jest takie: jak rozmawiać z serwisem, żeby uznano mi naprawę
    > gwarancyjną?
    > Karta gw. mówi tak: " gwarancją nie są obięte szklane części sprzętu oraz
    > zewnętrzne elementy z tworzyw sztucznych, jeżeli uszkodzenie następiło z
    > przyczyn leżąych po stronie użytkownika".
    [...]

    Współczuję tym bardziej że cena tego okapu jest dość wysoka. W tym przypadku
    uszkodzenie jest typowo mechaniczne i to niestety ty się do tego
    przyczyniłeś i ciężko będzie cokolwiek uzyskać ze strony serwisu. Okap jest
    urządzeniem które powinno wisieć a nie leżeć i to może być argumentem że
    było użytkowane nie zgodnie z jego przeznaczeniem. W/g mnie szanse na
    naprawienie tego w ramach gwarancji są równe 0.

    Serwiz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1