  • Data: 2002-03-20 10:07:22
    Temat: Re: reklamacja okapu - pomożcie
    Od: "TomekS" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Współczuję tym bardziej że cena tego okapu jest dość wysoka. W tym
    przypadku
    > uszkodzenie jest typowo mechaniczne i to niestety ty się do tego
    > przyczyniłeś i ciężko będzie cokolwiek uzyskać ze strony serwisu. Okap
    jest
    > urządzeniem które powinno wisieć a nie leżeć i to może być argumentem że
    > było użytkowane nie zgodnie z jego przeznaczeniem. W/g mnie szanse na
    > naprawienie tego w ramach gwarancji są równe 0.

    Widzisz, ja próbowałem go _jedynie_ wyjąć z pudła. Po dostaniu się do
    instrukcji mógłbym przeczytać jak go przechowywać. ALE tam nie ma ani słowa
    o tym jak powinien być przechowany do czasu montażu. A zgodzisz się, że od
    wyjęcia do założenia mija jakiś czas? PRzez ten czas nikt nie będzie 30 kg
    trzymał w ręku - tym bardziej za co będzie trzymał.

    Ale powiem tak - jestem po rozmowie z Kierowniczką Serwisu Amiki we
    Wronkach. Sympatyczna kobieta i dość salomonowe rozwiązanie: Oni dają szybę,
    którą na szczęście mają na stanie, ja płacę za wymianę. Przyjedzie serwis
    producenta i wymieni. Do tego jeszcze podmontuje go od razu do sufitu, bo ja
    się boję go dotykać...

    I tu MUSZE pochwalić Amikę :-)

    wiecie - kamień spadł mi z serca......

    Oby tylko tak to się skończyło ;-)