eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja - jak to właściwie jest proszę o pomoc prawną ? › Re: reklamacja - jak to właściwie jest proszę o pomoc prawną ?
  • Date: Tue, 22 Aug 2006 00:37:51 +0200
    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.5 (Windows/20060719)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja - jak to właściwie jest proszę o pomoc prawną ?
    References: <ecd5u4$58j$1@news.onet.pl>
    <s...@k...dziewic.com>
    <ab699$44ea1e82$3eb34db5$795@news.chello.pl> <ecd803$ccv$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <ecd803$ccv$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 0634-0, 2006-08-21), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    NNTP-Posting-Host: 80.55.24.130
    Message-ID: <44ea35b7$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1156199863 80.55.24.130 (22 Aug 2006 00:37:43 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 24
    X-Authenticated-User: t...@t...home.pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.h
    ome.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:408414
    [ ukryj nagłówki ]

    maximus napisał(a):
    >> Placisz bezsporna czesc, tylko i wylacznie. A nie maja prawa odlaczyc w
    >> czasie rozpatrywania reklamacji. Malo tego, za kazdy dzien odlaczenia w
    >> czasie trwania reklamacji naliczasz sobie 1/15 abonamentu, jako
    >> rekompensate.
    >>
    [...]
    > Możesz podać mi jakieś punkty prawne które opisują to co wyżej napisałeś?
    > Tak na ładne oczy pewnie nic nie wskóram bez odpowiednich zapisów prawnych.

    Zapisy powyższe dotyczą tylko i wyłącznie usługi powszechnej, czyli - w
    najczęstszym przypadku - telefonu stacjonarnego. W pozostałych
    przypadkach obowiązują zapisy umowy, czyli w tym przypadku regulaminu.

    Jedyna rada, to reklamować tego typu przypadki od razu. Operator ma 30
    dni na rozpatrzenie reklamacji. Reklamacja powinna zawierać kwotę sporną
    i ew. wysokość żądanego odszkodowania. Nie muszę chyba pisać, że
    złożenie reklamacji ustnej czy przesłanie jej faksem zdecydowanie
    osłabia pozycję abonenta w takim przypadku, czyli pisemnie za
    potwierdzeniem odbioru.

    Brak odpowiedzi w powyższym terminie oznacza *UZNANIE* reklamacji.

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1