  • Data: 2006-08-22 12:36:58
    Temat: Re: reklamacja - jak to właściwie jestproszę o pomoc prawną ?
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nie zrozumiales tego calego dowcipu w ich regulaminie - wiec zacytuje
    > stosowne punkty:
    >
    > ROZDZIAŁ IV REKLAMACJE
    >
    > § 32 1. Reklamacją jest zgłoszenie przez Abonenta
    > lub Użytkownika niezadowolenia lub roszczeń z tytułu niewykonania lub
    > nienależytego wykonania usług telekomunikacyjnych przez Operatora.
    >

    > Jak widac - wyraznie okreslili co to jest REKLAMACJA.
    >
    > A teraz :
    >
    > § 32 5. W przypadku reklamacji dotyczącej rachunku telefonicznego Abonent
    > zobowiązany jest wymienić kwestionowaną pozycję i kwotę. Złożenie
> [...]

    wybacz, ale chyba Ty nie zrozumiales, bo bzdury wypisujesz. Odsylam do treści
    rozporządzenia ministra infrastruktury z 1 pazdzienrika 2004 r. w sprawie trybu
    postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja
    usługi telekomunikacyjnej. Jakbys sie z tym zapoznal, a zwlaszcza z par. 1 ww.,
    to moze bys troche wyhamowal - z tresci par. 1 jasno wynika, ze reklamowanie
    nieprawidlowego obliczania naleznosci z tytulu swiadczenia uslug
    telekomunikacyjnych to rowniez reklamacja uslugi telekomunikacyjnej.
    Rozporzadzenie okresla warunki jakie powinna spelniac i tryb jej rozpatrywania.

    pozdrawiam
    d.