    From: "maximus" <n...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja - jak to właściwie jest proszę o pomoc prawną ?
    Date: Mon, 21 Aug 2006 23:26:52 +0200

    Nie masz racji Rozdział IV par. 32 pkt 5
    "W przypadku reklamacji dotyczącej rachunku telefonicznego Abonent
    zobowiązany jest wymienić bl abla bla.... Złożenie reklamacji nie zwalnia
    Abonenta z obowiązku zapłaty w CAŁOŚCI RACHUNKU TELEFONICZNEGO.

    I co wy na to ?
    Paradoks. Czyzby sytuacja bez wyjscia ?
    A co w przypadku kiedy pomyłka dotyczy powiedzmy 2 zer w rachunku zamiast
    100zł jest 10000 zł ???
    Nie jesteś w stanie zapłacić (nie z twojej winy bo chyba nie moja wina że
    nie jestem milionerem) zawieszają ci usługę bo nie zapłaciłeś faktury.