    From: "maximus" <n...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja - jak to właściwie jest proszę o pomoc prawną ?
    Date: Mon, 21 Aug 2006 23:19:03 +0200

    > Placisz bezsporna czesc, tylko i wylacznie. A nie maja prawa odlaczyc w
    > czasie rozpatrywania reklamacji. Malo tego, za kazdy dzien odlaczenia w
    > czasie trwania reklamacji naliczasz sobie 1/15 abonamentu, jako
    > rekompensate.

    Tak też zrobiłem zapłaciłem bezsporną cześć co do której nie miałem
    zastrzeżeń.
    Problem w tym że za karę dziś zablokowali mi usługę darmowe numery.
    Jak się dowiedziałem w infolinii za to, że nie zapłaciłem całej kwoty
    faktury pomimo że nie rozpatrzono jeszcze reklamacji.

    Możesz podać mi jakieś punkty prawne które opisują to co wyżej napisałeś?
    Tak na ładne oczy pewnie nic nie wskóram bez odpowiednich zapisów prawnych.