eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja - jak to właściwie jest proszę o pomoc prawną ? › Re: reklamacja - jak to właściwie jest proszę o pomoc prawną ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not
    -for-mail
    From: "DJ" <b...@t...jest.fajnie>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <ecd5u4$58j$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: reklamacja - jak to właściwie jest proszę o pomoc prawną ?
    Date: Mon, 21 Aug 2006 22:48:55 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus: avast! (VPS 0634-0, 2006-08-21), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 36
    Message-ID: <44ea11af$0$22601$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 21 Aug 2006 20:03:59 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.121.110.169
    X-Trace: 1156190639 mamut2.aster.pl 22601 62.121.110.169:1847
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:408360
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "maximus" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ecd5u4$58j$1@news.onet.pl...
    > W dniu 18.08.2006 dokonałem zgłoszenia reklamacji odnośnie kwoty wskazanej
    > na ostatniej fakturze. Termin płatności ostatniej mi wysłanej faktury
    > upływa
    > 21.08.2006r. czyli dziś. Dziś zostaje mi zablokowany numer telefonu
    > ponieważ
    > jak się dowiaduję nie zapłaciłem całości wskazanej kwoty z ostatniej
    > faktury.
    > Czy telefonia komórkowa ma prawo zablokować mi świadczenie swoich usług
    > pomimo, że wcześniej została wniesiona reklamacja (figuruje u nich
    > zgłoszenie sprawdziłem) odnośnie kwoty na fakturze której nie zapłaciłem w
    > całości ?
    >
    >
    >
    >
    > Abstrahuje bo widze prawo jest niedoskonałe. A co w przypadku kiedy na
    > fakturze zamiast np. 100zł znajduje się 10000zł której to kwoty człowiek
    > nie
    > jest w stanie zapłacić a warunkiem świadczenia nam usługi jest opłacenie
    > faktury - pomimo, że wnosimy reklamacje owej faktury ?
    >
    > Proszę w miarę możliwości o artykuły prawne na które się powołujecie a
    > sprawa dotyczy ORANGE.

    Masz zapłacić kwotę bezsporną. Jeżeli bez udzielenia odpowiedzi na
    reklamację zalokowali Ci telefon, możesz im teraz trochę nasmrodzić. Poskarż
    się na nich do UOKiK lub Rzecznika Konsumentów, od razu przyniesie to efekt.

    Pozdr

    DJ


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1