eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja i odstąpienie od umowy › Re: reklamacja i odstąpienie od umowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!not-for-mail
    From: astrino <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja i odstąpienie od umowy
    Date: Tue, 10 May 2005 23:56:33 +0200
    Organization: TORMAN, UMK
    Lines: 33
    Message-ID: <p...@o...pl>
    References: <p...@o...pl> <d5r7vu$rdg$1@news.onet.pl>
    <p...@o...pl> <d5r9o2$5vr$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc-93-100.akademiki.uni.torun.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: flis.man.torun.pl 1115762192 12630 158.75.93.100 (10 May 2005 21:56:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@m...torun.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 10 May 2005 21:56:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: Pan/0.14.2.91 (As She Crawled Across the Table (Debian GNU/Linux))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:296579
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Czy mimo wszystko mogę teraz zmienić zdanie i
    >> zażądać odstąpienia od umowy?
    >
    > możesz
    >

    Dzięki za odpowiedź, ale idąc do niego w czwartek chciałbym wiedzieć
    na co się powołać na jaki artykuł, ustawę itd.

    > W ustawie o gwarancji niewiele można znaleźć; w ogóle w sprzedaży
    > konsumenckiej nie ma obecnie przepisów regulujących szczegółowo
    > gwarancję. Pozostaje więc odwołanie się do zasad ogólenych -
    > jeśłi terminu nie określa sama umowa, to świadczenie (naprawa)
    > powinno być spełnione "niezwłocznie" (art.455 kc). Owszem, wyjątkowo
    > to 'niezwłocznie' może się okazać 6 miesiącami, ale przecież nie w
    > przypadku nagrywarki.

    Dzięki

    P.S. Idę do niego w czwartek, bo powiedział, że na 90% wtedy już
    będzie można odebrać. Niestety wiele razy już się przekonałem, że
    nawet 100% to za mało. Dlatego wypytuję.
    Przeważnie staram się wszystko załatwiać grzecznie. Jestem cierpliwy,
    ale w stosunku do tego sklepu (sprzedawcy) załatwiam w taki sposób,
    naciskając na niego powołując sie na prawo, ponieważ zostałem przez
    niego potraktowany w sposób w jaki moim zdaniem nie powinno się
    traktować klientów. Na kolejne spotkanie chcę iść przygotowany :)
    dlatego postanowiłem zapytać tych co się na tym znają. Profesjonalistów.

    Pozdrawiam

    Astrino

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1