    From: Michal chomik Lasota <c...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    Subject: Re: rejestracja samochodu
    Date: Fri, 18 Jul 2008 20:29:41 +0200

    T...@s...in.the.world pisze:
    > Witam,
    > Jest tak:
    > Posiadacz samochodu umarl. Spadek obejmuja dwie osoby. Jest juz
    > prawomocne postanowienie sadu w ktorym uzyto chyba slowa 'w calosci' i
    > oczywiscie nie ma wyszczegolnionego samochodu.
    > Samochod zostal sprzedany - umowe podpisywali obydwaj spadkobiercy.
    > Kupujacy dostal tez postanowienie sadu.
    > Wg informacji uzyskanych z Wydzialu Komunikacji (W-wa Mokotow) jest to
    > wystarczajace do przerejestrowania samochodu.
    > Niestety Kupujacy przy probie rejestracji zostal splawiony w Wydziale
> [...]

    Sytuacja jaka sam przechodzilem.
    Seicento mojej narzeczonej bylo zarejestrowane na nia i dziadka.
    Dziadek zakonczyl swoj zywot i auto weszlo do masy spadkowej.
    Masa spadkowa byla podzielona na 4 osoby.
    Calosc byla zalatwiana w Gdansku.

    Auto zostalo sprzedane w zeszlym roku milem malzenstwu z Warszawy ( mamy
    nadzieje ze moja druga polowka ze sa zadowoleni ) na umowe kupna sprzedazy.

    Do dokumentow auta zostaly dolaczone jakies kwity z sadu ( nie pytajcie
    mnie jakie - ale wydaje mi sie ze to byl dokument potwierdzajacy nabycie
    masy spadkowej przez osoby z rodziny ). Umowa KS byla podpisana przez
    wszystkie osoby z rodziny jakim przypadal spadek.

    Przy rejestracji nie bylo zadnego problemu. Auto bylo rejestrowane jesli
    sie nie myle na Ursynowie.

    --
    Michal "chomik" Lasota | QTH - Warszawa
    Auto: Herbert (Old ) / Densei EC 2002 / AT 2001 Turbo