  • Data: 2008-07-18 17:53:11
    Temat: Re: rejestracja samochodu
    Od: Jan Nepomucen <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 18 Jul 2008 15:13:33 +0200, T...@s...in.the.world
    napisał(a):

    > Witam,
    > Jest tak:
    > Posiadacz samochodu umarl. Spadek obejmuja dwie osoby. Jest juz
    > prawomocne postanowienie sadu w ktorym uzyto chyba slowa 'w calosci' i
    > oczywiscie nie ma wyszczegolnionego samochodu.
    > Samochod zostal sprzedany - umowe podpisywali obydwaj spadkobiercy.
    > Kupujacy dostal tez postanowienie sadu.
    > Wg informacji uzyskanych z Wydzialu Komunikacji (W-wa Mokotow) jest to
    > wystarczajace do przerejestrowania samochodu.
    > Niestety Kupujacy przy probie rejestracji zostal splawiony w Wydziale
> [...]

    Witam,

    Jakie było pokrewieństwo pomiędzy zmarłym, a spadkobiercami? Jeśli była to
    tzw "pierwsza linia" to o ile w ciągu 30 dni od daty wydania postanowienia
    został złożony w US formularz SD-Z1 to żaden podatek nie powinien być
    naliczony. Także może wystarczyłoby okazanie kopii złożonego formularza.

    Ja w ostatnim czasie sprzedałem dwa auta dając kupującym postanowienie
    sądowe i nie miałem żadnych sygnałów, że są jakieś problemy z
    przerejestrowaniem.

    --
    pozdr