  • 1. Data: 2007-09-21 06:15:36
    Temat: rejestr dłużników niewypłacalnychkonse kwencje
    Od: "jola" <f...@v...pl>

    Cześć
    mam pytanie o konsekwencje wpisu do sądowego rejestru dłużników
    niewypłacalnych

  • 2. Data: 2007-09-21 06:36:16
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jola" <f...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć
    > mam pytanie o konsekwencje wpisu do sądowego rejestru dłużników
    > niewypłacalnych
    >
    > --

    witam

    pierwsza taka ważna to taka, że żaden bank nie zawrze z tobą umowy
    kredytowej czy tez umowy pożyczki bankowej, żaden; uznają z założenia że
    jesteś niewiarygodnym klientem, nawet jako konsument i nie dadzą ci kredytu
    czy pożyczki;
    mogą też być problemy z zawarciem umowy abonenckiej z operatorem telefonii
    komórkowej czy stacjonarnej; wszędzie tam, gdzie zawierasz umowę, w ramach
    której będziesz płacił w sposób okresowy, np. co miesiąc, za jakąś usługę

    pzdr

  • 3. Data: 2007-09-22 18:44:50
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:fcvoh4$9u0$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > pierwsza taka ważna to taka, że żaden bank nie zawrze z tobą umowy
    > kredytowej czy tez umowy pożyczki bankowej,

    Nie do konca. Banki daja pozyczki osoba z kiepskim BIKiem i wpisem do KRD,
    ale zycza sobie dodatkowe zabezpieczenia lub/i zadaja wyzszych odsetek, etc.

> [...]
    > kredytu czy pożyczki;
    > mogą też być problemy z zawarciem umowy abonenckiej z operatorem telefonii

    No i tu sie nie zgodze. :) Komorke mozna dostac, umowe abonanecka podpisac,
    ale czesto operator zada kaucji w wysokosci do 700 zł.

    wszędzie tam, gdzie zawierasz umowę, w ramach
    > której będziesz płacił w sposób okresowy, np. co miesiąc, za jakąś usługę

    j.w.

  • 4. Data: 2007-09-22 19:16:58
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > pierwsza taka ważna to taka, że żaden bank nie zawrze z tob? umowy

    Nieprawda. Zawrze, jesli bedziesz miał zabezpieczenie.

    > mog? też być problemy z zawarciem umowy abonenckiej z operatorem telefonii
    > komórkowej czy stacjonarnej; wszędzie tam, gdzie zawierasz umowę, w ramach

    Być może pijesz do umów promocyjnych, ale zwykłe umowy bez promocji
    można zawrzeć bez większych problemów ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl