  • Data: 2014-02-06 23:06:08
    Temat: Re: regulamin i prawo
    Od: "Jurek" <J...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał:
    > Po pierwsze złóż reklamacje do Dyrektora właściwego oddziału Poczty.
    > Nie wykluczone, że gdzieś głębiej w regulaminie jest wzmianka, że nie
    > wolno przykładowo czerownych nalepek z żóltym napisem nalepiać i w
    > tym tkwi problem. Nie twierdzę, że tak jest, ale nie chce mi się szukać.
    > Niekompetencja pracowników na każdym szczeblu nie jest jakimś
    > wyjątkiem. Dyrektor poczty będzie już musiał wskazać odpowiedni
    > punkt. Jeśli uzna Twoją rację, to zawsze bedziesz mógł w razie
    > poblemu pismo pokazać. To działa.

    Dzisiaj przeczytałem cały regulamin i nic tam nie ma że nie można, jest
    wręcz przeciwnie, że mam do tego prawo.
    Pewnie że mogę wysyłać pisma a poczta może mi w taki sam sposób pokrętnie
    odpowiadać że nie mogę wbrew regulaminowi, zresztą co niby takie pismo i
    odpowiedz miała by mi dać poza stratą czasu i pieniędzy?

    > Po drugie, to nikt Cie nie zmusza do korzystania z usług Poczty
    > Polskiej. Teraz konkurencji od groma. Co do zasady korzystanie
    > z usług danego podmiotu wiąże się z akceptację jego warunków.

    To jak według ciebie mam wysłać paczkę? Tylko poczta u mnie działa, kurier
    nie przyjedzie bo nie spełniam ich wymagań, dowiadywałem się. Przestańmy
    opowiadać o konkurencji, bo jesli istnieje monopolista to konkurencji
    praktycznie nie ma.