  • 1. Data: 2005-02-02 09:01:11
    Temat: ratunku!ktoś mnie nęka!
    Od: justi<j...@w...pl>

    Od pewnego czasu tj paru tygodni dzień w dzień ktoś puszcza mi sygnał na mój
    telefon komórkowy. to jest męczące ponieważ ktoś ani nie pisze ani nie dzowni
    mimimum raz dziennie o różnych porach z telefonu komórkowego. po prostu
    puszcza sygnał i jakoś nie zamierza przestać pomimo tego iż upomniałam tą osobę
    tym ze nie mam ochoty otrzymywać ich i prośbą o zakończenie tej czynności.co
    moge zrobić by ktoś przestał?zmiana numeru nie wchodzi w gre...

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-02-02 09:31:24
    Temat: Re: ratunku!ktoś mnie nęka!
    Od: scx <s...@w...pl>

    justi się wziął i wyklepał:

> [...]
    > upomniałam tą osobę tym ze nie mam ochoty otrzymywać ich i prośbą o
    > zakończenie tej czynności.co moge zrobić by ktoś przestał?zmiana numeru

    Może wpadłeś w oko jakiejś gorącej trzynastce?

    --
    scx

  • 3. Data: 2005-02-02 09:51:26
    Od: "Chopin" <s...@w...pl>

    Użytkownik "scx" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > justi się wziął i wyklepał:

    Skontaktuj się z operatorem i zapytaj czy jest możliwość aby twoj numer
    odrzucal automatycznie polaczenia przychodzace z tamtego numeru.

    --
    Chopin
    "Gdynia Moje Miasto"

  • 4. Data: 2005-02-02 14:01:53
    Od: maHo <m...@p...net>

    Chopin wrote:
    [ciach]

    > Skontaktuj się z operatorem i zapytaj czy jest możliwość aby twoj numer
    > odrzucal automatycznie polaczenia przychodzace z tamtego numeru.

    niektóre telefony mają też możliwość ustawienia melodyjki do danego
    numeru telefonu. ustaw taką składającą się z samych pauz.

  • 5. Data: 2005-02-02 14:08:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > niektóre telefony mają też możliwość ustawienia melodyjki do danego
    > numeru telefonu. ustaw taką składającą się z samych pauz.

    a po co, lepiej ustawic wibre, i odbierac a pozniej po sekundzie odkladac.
    jezeli nie ma sekundowego naliczania to po miesiacu po otrzymaniu rachunku
    najprawdopodobnmiej zrezygnuje :-)
    P.

  • 6. Data: 2005-02-02 15:01:52
    Od: maHo <m...@p...net>

    Przemek R. wrote:

> [...]
    > jezeli nie ma sekundowego naliczania to po miesiacu po otrzymaniu rachunku

    hmm, tak też można. tzn spotkałem się w jakimś telefonie z funkcją
    automatycznego, natychmiastowego odbierania danego numeru :), ale to się
    robi powoli NTG.

    pozdrav

    maHo

  • 7. Data: 2005-02-02 15:29:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    maHo wrote:

    > hmm, tak też można. tzn spotkałem się w jakimś telefonie z funkcją
    > automatycznego, natychmiastowego odbierania danego numeru :), ale to się
    > robi powoli NTG.

    Z zestawem słuchawkowym - chyba każdy to potrafi.