  • 1. Data: 2005-02-02 09:01:11
    Temat: odstapienie od umowy darowizny
    Od: abc<m...@g...pl>

    Mam do Państwa następujące pytanie. Moja babcia przepisała swojej córce , w
    zamian za opiekę połowę domu.Mija juz prawie rok czasu, a babcia nie ma
    należytej opieki, córka nie interesuję sie nią, nie odwiedziła nawet w święta.To ja
    opiekuję sie babcią, która ma problem z poruszaniem się, pielęgnuje ją, gotuje
    robię zakupy.Babcia bardzo żałuj e faktu przepisania domu na córkę, chciałaby
    odstąpić od tej umowy. Czy i jak można to zrobic?? Nadmieniam, iż córka po
    przepisaniu budynku wymieniła okna i drzwi w dwóch pokojach, więc babcia
    poczuwa sie do zwrotu jej poniesionych kosztów, z tym że w ratach. Jakie są
    możliwości odstąpienia od tej umowy.Uprzejmie proszę, w imieniu babci o
    informacje na ten temat. Z góry dziękuje...

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-02-02 10:41:22
    Temat: Re: odstapienie od umowy darowizny
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    abc wrote:

> [...]
    > kosztów, z tym że w ratach. Jakie są możliwości odstąpienia od tej
    > umowy.Uprzejmie proszę, w imieniu babci o informacje na ten temat. Z góry

    Darowizne mozna cofnac, jesli obdarowany wykaze sie razaca
    niewdziecznoscia... ma na to czas rok odkad dowiedziala sie o tej razacej
    niewdziecznosci...

    Poczytaj tez www.google.pl

    cofniecie darowizny

    Boguslaw