  • Data: 2009-05-31 10:39:51
    Temat: Re: pytanie z serii- "co mi grozi"
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    qwerty wrote:

    > Nie do końca. Wiele razy słyszałem jak osoba się chwali, że była pod
    > wpływem, jechała samochodem i nie zatrzymali. Wyobraźmy sobie, że jakaś
    > rodzina jest na jakiejś imprezie (nie wnikajmy). Gdyby tylko jedna osoba
    > miałaby prawo jazdy myślisz, że reszta pozwoliłaby mu jechać (przecież
    > jakby straciła PJ to niemiałby kto wozić dzieci/żonę/męża do szkoły/pracy).

    oczywiscie ze by mu pozwolila, kombinujac jak sie tu na patrol nie
    zalapac, a po zabraniu prawa jazdy byloby jezdzenie bez i tyle.

    To tak jakby tobie ktos pod kara obciecia ch.. zabronil sikac.
    Bac sie bedziesz, po kątach bedzie latał a i tak sie odlejesz.
    Jak cie zlapia i ch..ja obetna to tylko dołączysz do gran, ktore kiedys
    wyjdzie z kosami na ulice.

    temat My i Oni juz raz przerabialismy i na dobre nikomu to nie wyszlo.