  • Data: 2009-05-31 13:39:10
    Temat: Re: pytanie z serii- "co mi grozi"
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Maj, 15:16, BartekK <s...@N...org> wrote:
    > Skoro "państwo" nie potrafi wyegzekwować kary z takiej osoby (ani
    > skutecznie nie dopuścić do jeżdżenia bez PJ, ani windykować zasądzonej
    > kary finansowej), to dlaczego przesuwać odpowiedzialność finansową na
    > podmiot trzeci (i to wcale często nie na "pożyczającego", bo często na
    > firmę leasingową, bank itp, przy których nie ma mowy o "uczynności dla
    > kumpla-pijaka"), które na drodze cywilnej będą miały jeszcze trudniej
    > odzyskać regresem dług za samochód?

    > --

    Ilosc osob prowadzacych po pijaku majacych samochod w leasingu, na
    raty i nie placac za niego to zapewne promil wsrod tych ktorzy zostaja
    zatrzymani za jazde. Wiec to bankowi obojetne jest czy ktos placi za
    cos czego juz nie czy nie placi nawet jak to ma.
    Wystarczy zawrzec taki paragraf czy artykul ktory bedzie mowil o tym
    ze przepadek mienia w takim wypadku nie zwalnia od umowy. I dac
    mozliwosc przerzucenia takiego obciazenia z firmy ktora leasinguje na
    osobe ktora prowadzila.
    Wtedy naprawde bedzie strach.