  • Data: 2009-05-31 10:15:29
    Temat: Re: pytanie z serii- "co mi grozi"
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:gvtkif$3gd$...@n...onet.pl...

    > Przecież jest.

    No popatrz. A myślałem, że od 0,2 promila.

    > Akurat możliwość dożywotniej utraty prawa jazdy nie ma nic wspólnego z
    > akceptacją społeczną. To są zupełnie rozłączne dziedziny. :(

    Nie do końca. Wiele razy słyszałem jak osoba się chwali, że była pod wpływem,
    jechała samochodem i nie zatrzymali. Wyobraźmy sobie, że jakaś rodzina jest na
    jakiejś imprezie (nie wnikajmy). Gdyby tylko jedna osoba miałaby prawo jazdy
    myślisz, że reszta pozwoliłaby mu jechać (przecież jakby straciła PJ to
    niemiałby kto wozić dzieci/żonę/męża do szkoły/pracy).