  • Data: 2004-08-20 12:45:54
    Temat: Re: pytanie o serwisy erotyczne
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Magda wrote:

    > 1. Nie otrzymałam staroświeckiego wychowania.

    ...tylko fundamentalistyczne ;-P

    > 2. Pornografia a erotyka - trochę różnica??

    Baaaaaaaaaaaardzo subtelna.

    > 3. Dorzućcie swoim dzieciom te stronki do ulubionych.

    "Idź się wysusz", jak mawiają Deszczowcy.

    > 4. Pornografia, definicje:
    >
    > 1) pornografia - materiały słowne lub wizualne, które przedstawiają anatomię
    > lub aktywność seksualną, a podstawową intencją twórcy jest prowokowanie
    > podniecenia seksualnego u odbiorców; istotą pornografii jest zatem treść
    > oraz założony cel,

    No, w miarę sensowne. Ale są też produkty Powszechnie zaliczane do
    erotyki, a jednak spełniające ww. definicję

    [ciach]

    > istotą pornografii jest zatem treść, przy uwzględnianiu
    > standardów społecznych,

    A! Standardy społeczne! No to jesteśmy w domu - gdzieniegdzie
    pornografią jest pokazanie języka ;-P

    > 3) pornografia - wyrażone za pośrednictwem słów i obrazów przedstawienia o
    > treści seksualnej, które ocenia się jako obrażające poczucie wstydu i
    > obsceniczne, istotą pornografii jest odbiór społeczny,

    ROTFL

    > 4) pornografia - dzieła, które zawierają jawnie seksualne treści
    > przedstawiające przemoc wobec kobiet lub degradujące kobiety i
    > dehumanizujące relacje między płciami, ta koncepcja wywodzi się z inspiracji
    > feministycznej i akcentuje męski seksizm,

    Definicja feministycznych fundamentalistek, które mają nasr*.*e w głowie.

    [ciach]

    > Możliwość negatywnego oddziaływania pornografii istnieje w przypadku dzieci,
    > młodzieży, osób nie mających żadnych doświadczeń seksualnych - kreuje bowiem
    > nieadekwatny do rzeczywistości model zachowań seksualnych i relacji między
    > partnerami. Z tego punktu widzenia pornografię można określić mianem
    > seksualnej bajki. W przypadku seksualnych dewiantów i osób popełniających

    A-ha! Czyli bajki jako takie są 'be' bo biedne, głupie dzieci (i
    młodzież) nie jest w stanie odróżnić fikcji od rzeczywistości? ;)

    > motywowane seksualnie przestępstwa, pornografia może dostarczać inspiracji i
    > pomysłów, pobudzać do działania. Z drugiej jednak strony treści
    > pornograficzne wypełniają luki w uświadomieniu seksualnym (dostarczają
    > informacji o anatomii i fizjologii seksualnej), są afrodyzjakiem, "wentylem
    > seksualnym" dla różnych kategorii seksualnych dewiantów, zastępczym bodźcem
    > seksualnym.

    Czyli jednak może być pozytywna :-D

    [ciach]

    A paragrafy sobie dokładniej przeczytaj - nielegalne są tylko konkretne
    przypadki pornografi (z dziećmi lub zwierzętami - co jest oczywiste, bo
    zwierzęta też są nieletnie ;) oraz jej prezentowanie tak, żeby narzucić
    ją komuś, kto tego nie chce oglądać.

    Stąd te zastrzeżenia na stronach www...