  • Data: 2004-08-20 12:21:30
    Temat: Re: pytanie o serwisy erotyczne
    Od: "Magda" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > 1.czym bylby internet bez takich stron?

    tzn. bez jakich? bez tych nastolatek, które za 3-4 lata pojmą, że się
    zeszmaciły??

    > 2.To tak jak z nozem (ostatnio sie uczepilem tego przedmiotu:) ), dajesz
    > dziecku np by pokroilo
    > ciasto i patrzysz jak to robi, nie dajesz mu noza i nie wychdozisz wtedy
    > prawda?
    > Podobnie rob z internetem.

    Moje dziecko nie uczy się o seksie z internetu,
    wie, że jeżeli coś ją interesuje lub czegoś nie wie,
    ja jestem źródłem informacji, lub takie źródło jej udostępnię
    ma 15 lat i gdyby dostała się w łapy takiego .....
    producenta filmów lub stron internetowych..............???
    Zastanów się nad tym pod kątem swojego dziecka.

    > 3. Kojarzysz mi sie z babka ktora uczyla w mojej szkole przedmiotu
    > zwiazanego z seksem.
    > Wciaz mowila jakie to be i ze nie wolno. (miala powiazania z kosciolem

    Nie mam absolutnie żadnych powiązań z kościołem
    i jestem od tego bardzo daleka.

    > :-) Przypuszczam ze nigdy **** _______ przepraszam, czego???nazywaj
    rzeczy po imieniu
    > w lapie nie miala. Dlatego tak mowi.

    > 4. amatorlandia.pl , galerie.pl patrz i ucz sie :))

    Uwaga nie na miejscu.
    To, że mam takie a nie inne zdanie o serwisach pornograficznych i ich
    twórcach,
    nie oznacza, że nie mam do czynienia z mężczyzną i zielonego pojęcia na
    temat seksu-
    ( dlaczego wysnułeś taki wniosek??)
    Zajrzałam na stronę, którą podaje vipek600,
    na 100% część tych dziewczyn nie ma 18 lat,
    prawdopodobnie część nie ma nawet 16, ale jakiś typ obrzydły omamił je
    wizją kariery fotomodelki, ale ta przecież zaczyna się od rozbierania i
    seksu.
    Postaw się w sytuacji ich rodziców, gdybyś to Ty zobaczył tam swoją córkę??

    Pozdrawiam

    Magda