  • Data: 2004-02-23 19:17:14
    Temat: Re: pytania banalne
    Od: " " <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zgodnie z przepisem zarówno pełnomocnik strony pozwanej jak i pozwanego może
    zadawać pytania, np. z jakiego żródła wie o czymś itd.
    co do przerywania, to rzeczywiscie jest bardziej popularne w USA. U nas to
    sędzia udziela głosu, ALE:
    Jeżeli mogę poradzić, to w przypadku ewidentnego kłamstwa- lepiej przerwac.
    Ja już sie przekonałam, że kultura nie zawsze obowiazuje na sali sądowej.
    Czekałam grzecznie aż wsyzscy się wypowiedzą i dla mnie nie starczyło już
    czasu. W uzasadnieniu stwierdzono, ze nie negowałam dowodów...(-:
    Także, jeżeli ktos się nie boi, to lepiej przerywać.