  • Data: 2004-07-14 15:15:01
    Temat: Re: psy+wlasciciele
    Od: "C." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam!

    prosze udac sie do urzedu miasta i tam poprosic o tresc rozporządzenia w
    sprawie szczegółowych zasad utrzymania czystosci i porzadku na terenie
    miasta

    swoją drogą jestem równiez włascicelka psa i mam podobne zdanie jak ta pani.
    wlasciciele płacą wysokie podatki w zamian nie otrzymujac nic. nawet nie ma
    odpowiednich koszy na odchody - nie moge wyrzucac fekaliów do zwyklego
    kosza, bo złamie kolejny przepis, nie mówiąc juz o tym, ze nie ma
    wyznaczonych miejsc gdzie moznaby spuscic psa ze smyczy, zeby pobiegały.
    uwazam ze za pieniądze, które pochodza z podatków za psy możnaby zatrudnic
    kilka osób, które mogły by posprzątac - a mówienie ze nie znajdą sie osoby,
    które mogłyby lub chciałyby to robic to przegiecie (bo nie mamy bezrobocia w
    naszym kraju). sama byłam osoba bezobotną i bedąc z wizytą u burmistrza
    zaproponowałam mu takie cos. jak nie mam za co zyc to chociaz psie kupy bede
    zbierac... to mnie wyśmiał

    pozdrawiam
    ps. zawsze mozna zorganizowac (nie ukraść) kwietnik - bedzie ładnie a ludzie
    raczej nie bedą tam prowadzac swych pupili