  • 1. Data: 2007-05-08 22:18:51
    Temat: przylapanie na jezdzie bez biletu - czechy
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    jak wyglada procedura egzekucji, spisania itp za brak biletu w czechach?
    wiem ze mozna od razu zaplacic. a co jesli odmowie zaplacenia? wzywaja
    policje i ona spisuje? czy tez kanary spisuja?

  • 2. Data: 2007-05-08 23:22:55
    Temat: Re: przylapanie na jezdzie bez biletu - czechy
    Od: "onanizm" <q...@w...com>

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@b...cy> napisał w wiadomości
    > jak wyglada procedura egzekucji, spisania itp za brak biletu w czechach?
    > wiem ze mozna od razu zaplacic. a co jesli odmowie zaplacenia? wzywaja
    > policje i ona spisuje? czy tez kanary spisuja?
    Z tego co słyszałem to ponoć kara śmierci. A wykonuje interpol.....

  • 3. Data: 2007-05-09 12:25:37
    Od: "Teddy" <t...@N...pl>

    Użytkownik "onanizm" <q...@w...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Sarpedon" <f...@b...cy> napisał w wiadomości
    > Z tego co słyszałem to ponoć kara śmierci. A wykonuje interpol.....
    a ja slyszelem, ze POLAK potrafi.:)

  • 4. Data: 2007-05-10 16:16:28
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    onanizm pisze:

    > Z tego co słyszałem to ponoć kara śmierci. A wykonuje interpol.....

    to wszystko co masz madrego do napisania?