  • Data: 2006-07-28 20:03:36
    Temat: Re: przeszukanie mieszkania
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> szukaj wiadomości tego autora

    "Dr Dex" <d...@w...spamfree.pl> wrote in message
    news:eadntm$73u$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > a to nie jest przypadkiem tak, ze jak kupujesz windowsa to pelny komplet
    > dokumentow swiadczacy o legalnosci to:
    >
    > - oryginalny nosnik
    > - naklejka na kompie
    > - FV (lub inny) dowod zakupu w/w ?

    Naklejke to ja moge miec naklejona na kiblu, nosnik pies zjadl i jedyne co
    mi potrzeba do udowodnienia
    ze mam legalny windows to FV lub inny dowod zakupu.
    Jak M$ uwaza ze z powodu naklejki na klopie zamiast na obudowie komputera
    traci kase to moze mnie do sadu
    pozwac.
    Policja nie jest od sprawdzania naklejek, nosnikow czy co tam sobie M$ w
    licencji wymysli.

    Daniel