  • Data: 2006-07-29 02:48:55
    Temat: Re: przeszukanie mieszkania
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28.07.2006 Dr Dex <d...@w...spamfree.pl> napisał/a:
    > Daniel Chlodzinski wrote:
    > uzywajac programu automatycznie akceptujesz warunki umowy licencyjnej

    Abstrahując od tej automatycznej akceptacji, umowa licencyjna to umowa
    cywilno-prawna. Policja nie służy egzekwowaniu takich umów. Od tego jest
    Sąd Powszechny.

    > tak samo moge powiedziec ze dowod rejestracyjny auta ktorym aktualnie jezdze
    > zjadl pies ...

    Umówimy się, Ty mi podasz podstawę prawną zobowiązującą mnie do naklejenia
    wymienionej naklejki, a ja Ci podam podstawę prawną która nakłada
    obowiązek posiadania dowodu rejestracyjnego użytkowanego pojazdu. Zgoda?

    Dla ułatwienia dodam, że podstawa prawna to np. ustawa, rozporządzenie,
    kodeks. Nie jest to umowa licencyjna, bo nie stanowi ona prawa
    obowiązującego w Polsce.

    --
    Marcin