  • Data: 2006-07-29 09:29:46
    Temat: Re: przeszukanie mieszkania
    Od: Dr Dex <d...@w...spamfree.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski wrote:

    > Umówimy się, Ty mi podasz podstawę prawną zobowiązującą mnie do naklejenia
    > wymienionej naklejki, a ja Ci podam podstawę prawną która nakłada
    > obowiązek posiadania dowodu rejestracyjnego użytkowanego pojazdu. Zgoda?

    zaraz - zaraz. Z mojej strony wyglada to tak: kupujac oprogramowanie
    zgadzasz sie na warunki licencji swiadczace o tym ze oprogramowanie to jest
    legalne. Akceptujesz ten dokument automatycznie podczas instalacji systemu
    (na etapie wpisywania numeru seryjnego).

    Jesli cos akceptujesz, a pozniej sie z tego nie wywiazujesz to znaszy ze nie
    uzywasz oprogramowania zgodnie z licencja - a wiec uzywasz go nielegalnie,
    a na to z kolei jest juz jakas podstawa prawna - prawda ? Dostarczyciel
    oprogramowania wywiazuje sie ze swojej czesci umowy (dajac ci
    oprogramowanie), ty musisz sie wywiazac ze swojej czesci zawartej w
    warunkach umowy licencyjnej

    --
    pozdro
    Dr Dex