  • Data: 2007-09-16 15:07:02
    Temat: Re: przesyłanie nie zamówionych rzeczy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0709152338210.2760@athlon64...

    Ja to raczej rozpatruję w tych kategoriach, ze skoro właściciel rzeczy
    ruchomej wie gdzie jest, a po nią się nie zgłasza, to po prostu rzecz
    porzuca i wyzbywa się jej własności. Własność wówczas nabywasz poprzez
    wzięcie rzeczy w posiadanie. inna koncepcja, to koncepcja darowizny. Jeśli
    ktoś mi coś daje nie pytając mnie o zgodę, to mi to daruje. Do sprzedaży
    konieczna jest zgoda nas obydwu.