  • 1. Data: 2007-09-13 09:47:24
    Temat: przesyłanie nie zamówionych rzeczy
    Od: el-ec-tr <e...@n...pl>

    Pracuję w średniej wielkości firmie i już się w sumie trochę
    przyzwyczaiłem do bezczelnych tele-akwizytorów, ale dziś to już ktoś
    przesadził. Przysłali paczkę z jakimś kiepskim wydawnictwem prawnym i
    fakturą na 300zł. Oprócz odesłania na ich koszt co mogę jeszcze zrobić?
    Wydaje mi się czasami, że w tym kraju roi się od oszustów i trzeba mieć
    na codzien prawnika, zeby nie dać się wy.....ać.

  • 2. Data: 2007-09-13 09:48:49
    Temat: Re: przesyłanie nie zamówionych rzeczy
    Od: PG <p...@o...pl>

    el-ec-tr napisał(a):
> [...]
    > Wydaje mi się czasami, że w tym kraju roi się od oszustów i trzeba mieć
    > na codzien prawnika, zeby nie dać się wy.....ać.

    Mam wlasnie podobna sytuacje - przyslano mi towart, ktory zamowilem
    wstępne w sklepie, i mialem wplacic kase jako uruchomienie procedury -
    tymczasem produkt przyszedl, uszkodzony bezczelnie z fv.

    pg

  • 3. Data: 2007-09-13 10:08:48
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 13 Sep 2007 11:47:24 +0200, el-ec-tr napisał(a):

    > Oprócz odesłania na ich koszt co mogę jeszcze zrobić?

    A czemu miałbyś odsyłać? Wyślij polecony z informacją że
    mogą to sobie sami odebrać. Nie podpisywałeś umowy - do niczego
    nie jesteś zobowiązany. No chyba że jak klienci Tele2 podczas
    odbierania paczki zamiast pokwitowania podpisałeś umowę.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 4. Data: 2007-09-13 10:17:40
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Henry (k) pisze:

> [...]
    > nie jesteś zobowiązany. No chyba że jak klienci Tele2 podczas
    > odbierania paczki zamiast pokwitowania podpisałeś umowę.

    A po co cokolwiek pisać, zwłaszcza poleconym?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 5. Data: 2007-09-13 10:26:34
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Liwiusz pisze:

    > A po co cokolwiek pisać, zwłaszcza poleconym?

    Jak im napisze, że przesyłka omyłkowa, odbiór wyłącznie osobisty, koszt
    magazynowania 10zł/dobę to ten polecony się przyda żeby wyrwać od nich
    kasę za to magazynowanie :D

  • 6. Data: 2007-09-13 10:30:37
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Juzek Kocimientka pisze:

    > Jak im napisze, że przesyłka omyłkowa, odbiór wyłącznie osobisty, koszt
    > magazynowania 10zł/dobę to ten polecony się przyda żeby wyrwać od nich
    > kasę za to magazynowanie :D

    O! Czyli poszkodowany stosuje tę samą praktykę - wykonuje
    niezamówioną usługę po cenie wyłącznie przez siebie ustalonej :)

  • 7. Data: 2007-09-13 11:35:32
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 13 Sep 2007 12:17:40 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > A po co cokolwiek pisać, zwłaszcza poleconym?

    Żeby nikt Ci nie zarzucił że sobie to przywłaszczyłeś.
    W końcu oni potem mogą twierdzić że to była ich pomyłka
    ale za późno zauważyli błąd, a Ty to wykorzystałeś przejmując
    ich własność.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 8. Data: 2007-09-13 11:37:39
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Henry (k) pisze:

    > Żeby nikt Ci nie zarzucił że sobie to przywłaszczyłeś.
    > W końcu oni potem mogą twierdzić że to była ich pomyłka
    > ale za późno zauważyli błąd, a Ty to wykorzystałeś przejmując
    > ich własność.

    Naprawdę piszesz to poważnie?

  • 9. Data: 2007-09-13 15:56:25
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 13 Sep 2007 13:37:39 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Naprawdę piszesz to poważnie?

    Zawsze lepiej wykazywać się dobrą wolą - żeby potem nie musieć udowadniać
    że nie jest się wielbłądem.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 10. Data: 2007-09-13 20:36:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "el-ec-tr" <e...@n...pl> napisał w wiadomości

    W jakikolwiek możliwy do udokumentowania sposób powiadom ich, że omyłkowo
    przesłali Ci niezamówioną rzecz i mogą sobie ją odebrać. Kopię faksu, maila
    czy pisma (niekoniecznie musi być polecone) przechowuj wraz z fakturą na
    wszelki wypadek.