  • Data: 2011-02-26 09:36:18
    Temat: Re: przepisy dotyczące żywności
    Od: RadoslawF <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-02-26 08:11, Użytkownik Danusia napisał:

    > W moim mieście nagminnie jako szynke sprzedają coś z czego wycieka jakiś
    > dziwny płyn, a niektóre z tych szynek to mozna wykręcać jak tkanine po
    > praniu bez wirowania. Trwa to już od 3 lat i jest tylko coraz gorzej.

    Kiedyś szynka była nasączana przez leżakowanie w solance, teraz
    po prostu wstrzykuje się ten płyn do szynki (do innych wędlin też)
    przy pomocy maszyn przemysłowych.
    Zgodnie z normą europejską zawartość szynki w szynce powinna wynosić
    40 czy 50 procent, reszta to praktycznie woda a chemią.
    Kto zgadnie jaki procent mięsa zgodnie z normą powinien być w
    parówkach ?