  • Data: 2011-02-27 23:03:09
    Temat: Re: przepisy dotyczące żywności
    Od: "fatima" <f...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message
    news:4d6a98c5$0$2457$65785112@news.neostrada.pl...

    > Wiesz, w dzieciństwie wszystko smakuje wspaniale, zwłaszcza wspominane
    > po 2x latach. Ale tak Bogiem a prawdą - przecież wtedy (myślę o latach
    > 80tych) to co było w sklepach były jakąś kpiną z wędliny, zarówno jeżeli
    > chodzi o ilość jak i o jakość.

    masz rację że istnieje taki mechanizm. Ale nie chodzi tu o smak
    subiektywny - a o ilość i zaawansowanie szachrajstw aby sprzedać wodę ze
    środkami wiążącymi jako szynkę. Owszem też były szkodliwe rzeczy - ale
    eksperymenty na organizmach są obnecnie bardziej masowe - przetwórstwo i
    cudowanie z żywnością poszło w siłę. Najpierw coś jest łaskawie dopuszczone
    a potem nagle zabronione (jak już są poszkodowani), albo co gorsza dalej
    funkcjonuje (legalnie lub nie). Wtedy była u nas komuna, ale w innych
    krajach gdzie było coś w miejsce gdzie u nas nic - tego przeinaczania
    żywności nie było tyle. Ja też wolę te czasy, ale pod warunkiem że mam
    internet za pomocą którego (głównie) komunikuję wiedzę o tym jak robić
    uniki.
    Teraz nawet nasion wielu roślin w postaciach z lat 80 - bo masowo zastępują
    je 'wyslekcjonowane' (wiadomo jak). Sekmisja żywieniowa. Przyjdą czasy że
    mieszkańcy zabitych dechami wsi (nieliczni pozostali) będą sprzedawać
    'marchewkę' z dwumetrowego ogródka za oknem dobrą kasę, innym nielicznym.