  • Data: 2013-09-22 19:58:19
    Temat: Re: przekręt nigeryjski
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-22 19:45, witek pisze:
> [...]
    #dae7df4973e957c5,1

    > pierwszej z brzegu jednostki policji.
    > tylko, ze zlapia jakiegos slupa pobierajcego pieniadze.
    > jak chcesz byc potem swiadkiem w sadzie, gdzie oskarzony dostanie
    > wszystkie twoje dane, to nie krepuj sie, wal smiało.

    Nie ma jak taka zachęta dop obywatelskiej postawy i zwalczania
    przestępczości;-))

    A poza tym, co to samego działania, - przestępcy muszą mieć wspólnika w
    jakiejś lubelskiej placówce Western Union, bo jak poczytałem o
    wymaganiach WU do odbioru pieniędzy w Polsce to odbiorca musi się
    wylegitymować dowodem tożsamości (d.o. lub paszp.), a także znać MTCN ,
    czyli numer kontrolny przelewu. To ostatnie być może znajduje się na
    zleceniu przelewu, które miałbym mu przemailować, ale co do dowodu
    tożsamości to pracownik WU musiałby skłamać, że odbiorca nim
    wylegitymował się..