  • Data: 2013-09-23 12:57:25
    Temat: Re: przekręt nigeryjski
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 22 Sep 2013, p47 wrote:

    > A poza tym, co to samego działania, - przestępcy muszą mieć wspólnika
    > w jakiejś lubelskiej placówce Western Union, bo jak poczytałem o wymaganiach WU
    > do odbioru pieniędzy w Polsce to odbiorca musi się wylegitymować dowodem
    > tożsamości (d.o. lub paszp.), a także znać MTCN

    Czekaj.

    Ty chcesz nam powiedzieć, że *NIGDY* nie dostałeś oferty w stylu
    "dobrze płatna praca, prowizja, można zarobić kilkaset euro w tydzień,
    praca wymaga założenia konta bankowego i przeprowadzaniu transakcji
    zbiorczych wg danych od naszych lokalnych przedstawicieli, które
    będą przesyłane elekronicznie" albo jakoś podobnie?

    Toć jakiś czas temu było w prasie o studentach, którzy taką
    "współpracę" prowadzili właśnie.
    Nie wiem gdze widziałem flejma na tę okoliczność, czy biedni studenci
    są godni współczucia czy przeciwnie, obatożenia w miejscu publicznym.

    > czyli numer kontrolny
    > przelewu. To ostatnie być może znajduje się na zleceniu przelewu,
    > które miałbym mu przemailować, ale co do dowodu tożsamości
    > to pracownik WU musiałby skłamać, że odbiorca nim wylegitymował
    > się..

    No to "słup" się wylegitymuje. Żadnych kłamstw.

    pzdr, Gotfryd