  • 1. Data: 2006-09-17 03:50:24
    Temat: przecież to była moja działka !!
    Od: kaśka<k...@w...pl>

    witam

    czy mąż ma prawo rządać spłaty dzialki budowlanej na ktorej stoja fundamenty
    domu postawione za nasze wspolne pieniądze z wesela, działke dostalam prawnie od
    rodziców przed ślubem i byłam jej właścicelką a po ślubie pod wpływem presji ze
    strony męża dopisałam go jako wpółwłasciciela. w tej chwili mąż wywozi wszystkie
    materiały budowlane
    jako jego własność choć sprawy rozwodowej jeszcze nie było, są dopiero złożone
    dokumenty.

    co mam zrobić ? prosze o pomoc

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-09-17 09:28:23
    Temat: Re: przecież to była moja działka !!
    Od: Bungo <b...@g...pl>

    kaśka napisał(a):
> [...]
    > materiały budowlane
    > jako jego własność choć sprawy rozwodowej jeszcze nie było, są dopiero złożone

    przeprowadzic podzial majatku i nigdy nikogo nie "dopisywac jako
    wspolwlasciciela pod wplywem presji"

    pozdrawiam:-)

    ==> Bungo:-)

  • 3. Data: 2006-09-17 19:29:49
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > rodziców przed ?lubem i byłam jej wła?cicelk? a po ?lubie pod wpływem presji ze
    > strony męża dopisałam go jako wpółwłasciciela. w tej chwili m?ż wywozi wszystkie
    > materiały budowlane

    Zgłos po prostu kradziez ... w koncu kradnie takze twoja wlasnosc. A
    dzialka i tak jest juz wasz po połowie, na przyszlosc bedziesz pewnie
    bardziej odporna na "presję".

    --
    Krzysiek, Krakow