    From: "anaknok" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prosze o pomoc (rozwód)
    Date: Thu, 29 Jan 2004 12:58:55 +0100

    Kochani

    jestem wam bardzo wdzieczna za tyle rad i zainteresowania
    dzieki Wam moge miec jeszcze nadzieje w ludzi.
    Dowodow na wine meza mam duzo.
    On nie kryl sie ze swoimi postepkami.
    Nawet osobiscie poinformowal moja mame ze sie zakochal i ze zyczy sobie
    rozwodu.
    Przy znajomych dzwonil do tej pani.
    Opowiadal mi przy moich przyjociolach jaki jest zadowolony nie ukrywal przed
    nikim
    ze bylo mu cudownie seksualnie i mase innych okropnosci
    o ktorych nie chce pisac.
    Duzo jest tego i jestem pewna ze nie chcielibyscie nawet wierzyc ze to jest
    mozliwe.
    Moj maz wie ze jestem slaba psychicznie.
    Wie ze nie wytrzymam rozprawy.
    Ostrzegano mnie ze moze sobie nawet zalatwic falszywych swiadkow.
    On ma duze kontakty i pieniadze a najlepszy dowod na to ze czuje sie pewny
    to to
    ze mimo tego wszystkiego nie stara sie dogadac ze mna.
    Ja nie chce duzo. Moze nawet nic. Niech mnie juz wiecej nie krzywdzi
    Boje sie go. Lecze sie teraz psychoatrycznie. Ciagle jestem na prochach.
    Nie wytrzymam tego wszystkiego bo wiem ze on nie bedzie sie patyczkowal.
    On mnie naprawde nie kocha i chyba nigdy nie kochal tak jak powiedzial
    Zdaje sobie sprawe z tego ze bylam glupia i naiwna
    nie rozumiem tego co sie stalo i chyba nigdy nie zrozumiem
    teraz musze tylko walczyc o to zeby zachowac zdrowie
    bez niego nie poradze sobie
    Jestescie wszyscy bardzo kochani
    dziekuje wam za tyle zaangazowania
    bardzo sie ciesze ze napisalam do was