  • Data: 2005-03-16 21:23:28
    Temat: Re: problem z umową o dzieło - ciekawy
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    kuba D. wrote:
    > a czy jak w sądzie pracy ustalą stosunek pracy to wszystko co sie działo
    > bedzie traktowane jak przy umowie o prace czy jak wczesniej o dzieło?
    > chodzi o to ze poprosiłem o 2 tygodnie wolnego

    nie ma czegoś takiego jak wolne przy umowie o dzieło.
    Masz wykonać określone dzieło w określonym czasie.
    A wolne możesz sobie robić kiedy chcesz i jak chcesz nikogo o to nie
    pytając.
    Czy zaczynasz zauważać, że to co robiłeś ma mało wspólnego z
    wykonywaniem jakiegokolwiek dzieła.

    Jeżeli wygrasz w sądzie pracy to całość twojej pracy zostanie uznana za
    pracę na umowę o pracę ze wszystkim konsekwencjami. Urlopem, prawem do
    odprawy, składkami ZUS itp itd

    Gorzej jak przegrasz....