  • Data: 2005-03-17 07:21:54
    Temat: Re: problem z umową o dzieło - ciekawy
    Od: ideogram <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-03-15 19:35, kuba D. wypłynął na szersze wody, by oznajmić
    światu, co następuje:

    --------------
    > ostatnia rozmowa:
    > dnia 14 marca miałem wyjechać w kolejną trasę
    > 14 marca w rozmowie osobistej na pytanie dla czego nie wyjechałem
    > odpowiedziałem:
    > potrzebuje 2 tygodni wolnego aby nadrobić zaległości w szkole a od 1
    > kwietnia pracuje gdzie indziej.
    > i co teraz?
    > ja na to: mogę do końca miesiąca pracować w biurze
    > do biura masz zakaz wstępu
    > p. Prezes stanowczym tonem powiedziała:
    > Zachowałeś się nieodpowiedzialnie, wielu rzeczy jeszcze nie rozumiesz,
    > naraziłeś firmę na straty i poniesiesz ich konsekwencje.
> [...]

    Hm, proponuję żebyś jeszcze raz przeczytał to, co sam napisałeś.
    Byłeś umówiony u klienta, olałeś sprawę i tyle. Bez względu na typ
    umowy, podpisując ją zobowiązałeś się do wykonania danej czynności, nie
    wykonując jej zerwałeś umowę. A kwestię nadrobienia zaległości w szkole
    należało poruszyć wcześniej a nie wysuwać jako koło ratunkowe.

    --
    "Gdyby marzycieli brać serio, musiano by wydatnie rozbudować Izby
    Wytrzeźwień." (Horacy Safrin)