  • Data: 2009-05-15 08:45:23
    Temat: Re: problem z rozpatrzeniem reklamacji
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-05-14 12:46, Liwiusz pisze:

    > I co najważniejsze - sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się, a nie
    > na poinformowanie kupującego o swojej decyzji.

    Co? Więc według Ciebie jak sprzedawca szepnie do ucha żonie w łóżku, że
    chyba nie uzna reklamacji Kowalskiego to znaczy, że się ustosunkował (co
    do reklamacji, ewentualny stosunek z żoną to inna sprawa :P) i nie musi
    powiadamiać klienta?

    To dopiero prowadzi do absurdów typu - ustosunkowałem się w piśmie,
    które jest dostępne w moim sklepie, mógł Pan przyjść i zobaczyć, albo -
    wywiesiłem wraz z danymi osobowymi na tablicy przed sklepem, mógł... ,
    albo - krzyczałem bardzo głośno na ulicy, ze odrzucamy reklamacje...
    czemu pan nie słuchał?

    pozdrawiam.
    PlaMa