    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 19 Jun 2018 18:01:37 -0700 (PDT)
    Subject: Re: problem na nieruchomości
    From: f...@g...com

    > Trochę enigmatycznie piszesz, ale tylko sądy mogą tak naprawdę wyjaśnić,
    > co miały na myśli. W razie wątpliwości zwróć się do sądu, jak to macie
    > zrealizować.
    WSA w uzasadnieniu napisał, że PINB nie rozważył w pierwotnej swojej decyzji
    wszystkich aspektów /uchylono tym samym decyzję/i teraz od roku po dacie
    prawomocności tego wyroku JEST TAKA SYTUACJA:

    "rok temu uprawomocnił się wyrok WSA dotyczący samowoli budowlanej, której dopuścił
    się inwestor rozbudowy. Z jego wniosku również od 9 lat trwało postępowanie o podział
    nieruchomości. Wyburzona część była "przeszkodą" w wersji podziału nieruchomości
    korzystnym wyłącznie dla wnioskodawcy . Wyrok WSA zapadł prawie rok przed
    zakończeniem zniesienia współwłasności , ale od momentu otrzymania dokumentów z WSA z
    prawomocnym postanowieniem stwierdzającym samowolę budowlaną PINB unika jak ognia
    rozpatrzenia sprawy... Od roku wydzwaniam i piszę pisma - migają się "brakiem
    oryginałów dokumentów", przedłużają rozpatrzenie i inne kolejne powody...W
    miedzyczasie sąd ...podzielił nieruchomość na 2 działki zabudowane /nowa cześć
    inwestora nie jest ukończona ale ją użytkuje (?), a zgodnie z dokumentacją
    zatwierdzoną do rozbudowy - moja część nie zgadza sie z projektem /przez to
    wyburzenie/ Wczoraj nadeszło pismo, że ponieważ część wyburzona miałaby znajdować się
    obecnie na ...terenie nieruchomości wnioskodawcy, to rozważają weryfikację stron
    postępowania /jednym słowem chcą mnie pominąć..... / Rozbiórka jest dla mnie ze
    szkodą - beż żadnej procedury prawnej mam dom uszczuplony o część użytkową, ściana
    została zniszczona... Całość zabudowy /ta istniejąca i ta dobudowana/ była domem
    jednorodzinnym dwulokalowym, a element ,który został wyburzony bez mojej wiedzy i
    zgody był na zatwierdzonej dokumentacji budowlanej....
    Pierwsza decyzja PINB, mimo że posiadali w załączeniu wszystkie dokumenty i plany
    budynku /czego nie zweryfikowali/ została uchylona przez WSA..."

    Gdzie można zgłosić takie postępowanie PINB ? Jak dla mnie to jest to zmowa/i
    działanie wcześniej ustalone.. = korupcja.../ Chcę wyegzekwować wyrok WSA