    From: karol0000 <w...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem
    Date: Tue, 08 Jan 2002 16:41:26 +0100

    Dzieki za odpowiedz.

    stern wrote:

    > a miałeś taki zamiar?

    Oczywiscie, ze nie mialem.

    > jeśli wprowadziłes bank w błąd i podstępem uzyskałeś środki,

    Zdecydowanie nie.

    > ale jeśli korzystałeś z limitu wiedząc że nie spłacisz go,

    caly czas mam zamiar go splacic i jestem otwarty na propozycje, w miare
    mozliwosci

    > to tak,
    > ale że jak piszesz - problem powstał w związku z nieudaną
    > inwestycją - to imho - nic Ci nie grozi.

    tak tez myslalem, ale wole sie upewnic

    > Bank Cię nie będzie lubił do końca życia
    > i będzie się starał odzyskać pieniądze.

    Ale ja im bede chcial je oddac.
    Nie jestem naciagaczem.

    > Jeśli nie masz żadnego majątku to bank,
    > ale jeśli "odbijesz się od dna" to Ty :-)

    A jak jest z dalszym prowadzeniem dzialalnosci na Sp. z o.o.
    Czy jest taka mozliwosc.
    Oni maja chyba tylko prawo wejsc na dywidende, jezeli takowa jest.

    Jak to wyglada?