    From: stern <s...@f...id.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem
    Date: Tue, 8 Jan 2002 14:52:26 +0000 (UTC)

    karol0000 przeczytał/a(?), pomyślał/a(?), napisał/a(!):

    > Czy w takiej sytuacji moge zostac podany o wyludzenie?

    a miałeś taki zamiar?
    jeśli wprowadziłes bank w błąd i podstępem uzyskałeś środki,
    ale jeśli korzystałeś z limitu wiedząc że nie spłacisz go,
    to tak,
    ale że jak piszesz - problem powstał w związku z nieudaną
    inwestycją - to imho - nic Ci nie grozi.
    Taki już urok prowadzonej działalności gospodarczej.

    > Jakie konsekwencje moga mnie czekac?

    Bank Cię nie będzie lubił do końca życia
    i będzie się starał odzyskać pieniądze.

    > Czy tak na prawde to ja powinienem sie martwic, czy bank? (zgodnie z
    > zasada Keynesa)

    Jeśli nie masz żadnego majątku to bank,
    ale jeśli "odbijesz się od dna" to Ty :-)

    Pozdrowienia
    Marcin
    --
    "Chodzi stabilniej niż win 2000
    (przynajmniej do teraz :-))) ), coś jak linux :-)))))."

    Mariusz Biernaczyk
    na ms-news.pl.windowsxp