  • Data: 2003-01-10 22:21:01
    Temat: Re: proba gwaltu [OT]
    Od: andrzej <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <avn8fc$65q$2@news.tpi.pl> Robert Tomasik napisał(a):
    > [...]. Skazanie gwałciciela za gwałt - w mojej
    > opinii - nie jest takie łatwe.
    ale "w sledztwie" sobie posiedzi
    >[...]
    > A każdą niejasność trzeba tłumaczyć na korzyść oskarżonego.
    szkoda, ze to teoria...
    >Jest
    > to jednak z kardynalnych zasad prawa i nie wydaje mi się, by w tym wypadku
    > mogła być łamana.
    (aha, pewnie...)
    nie wiem kim jestes. Policjantem, prawnikiem...? (chyba nie, bo wydajesz
    sie pisac szczerze)
    > [...]. A obowiązkiem prowadzącego sprawę jest obiektywne ustalenie
    > faktycznego przebiegu zdarzenia.
    (autentyczne)
    Pan Z. podwiozl swoim samochodem dwie Panie (pracownice agencji
    towarzyskiej ale przed/po godzinach pracy:) do ich wspolnego znajomego. Panie zeznaly
    pozniej, ze
    "wspolny znajomy" zmusil je telefonicznie do przyjazdu grozbami,
    a pana Z. spotkaly pod domem. Pan Z. "posiedzial w sledztwie" ponad rok.
    >[...}
    pozdrawiam Andrzej
    ps. Mam nadzieje, ze nie musze dodawac, ze pan Z. okazal sie niewinny.
    ps2. Zeby nie bylo niedomowien. Za gwalt jestem gotowy zabic (nie w
    imieniu prawa, a na wlasne konto). Nie moge tylko czasem wytrzymac jak
    czytam o rozstrzyganiu watpliwosci na korzysc oskarzonego i podobne
    (niestety) bzdury.