  • Data: 2003-01-13 00:38:20
    Temat: Re: proba gwaltu [OT]
    Od: andrzej <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <avssid$cok$1@news.tpi.pl> Robert Tomasik napisał(a):
    > Ale wcześniej w tym uzasadnieniu coś chyba było? Jakieś dowody? No,
    > przynajmniej poszlaki.

    > W treści jak wyżej, to zamieściłeś konkluzję. Takie ostatnie zdanie z
    > wniosku o środek zapobiegawczy.
    Wniosku o srodek zapobiegawczy to "oskarzony" na oczy nie widzi. A to co
    napisalem, to sa "odpowiedzi" na zazalenia jakie otrzymuje. Fakt wolno
    mu sie zalic, ale to nic nie daje.
    > Poprosić o kartkę papieru i napisać list do sądu.[...]
    i co z tego, ze sobie napisze?
    > Z matką kontaktów obowiązku utrzymywać nie miał[...]
    bla, bla,... wybacz, ale czy ja pisze tak niejasno, czy Ty masz problemy
    ze zrozumieniem? Akapit dotyczy "anonimowego informatora". Policja
    "zebrala" materialy z ktorych wynikalo, ze maja do czynienia z
    "elementem". (moze powinienem dopisac, ze "rejon dzialania infromatora"
    byl w miejscu zameldowania pana A., czyli tam, gdzie go ladnych pare lat
    nie widziano. "Anonimowi Informatorzy" widza wiecej?:)

    O'K. Nie jest moim zamiarem Cie do czego kolwiek przekonywac. Wylalem
    swoje zale/punkt widzenia i proponuje EOT
    pozdrawiam Andrzej