    From: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: proba gwaltu [OT]
    Date: Fri, 10 Jan 2003 18:29:01 +0100

    > A co to zmienia??Jak byś Ty pisał gdyby Twój syn poszedł siedzieć za gwałt
    > którego nie było?? Tylko dlatego że moja córka za dużo wypiła a potem za
    > namową kolezanki zgłosiła gwałt???

    Ale przeciez nie za kazdy gwalt trzeba karac kastracja?? Jak sprawa jest
    mocno "delikatna" nie trzeba ferowac takiego wyroku. Co innego jak ofiara
    jest skatowana, pobita, brutalnie zgwalcona, policja wpadla w trakcie i
    zlapala gwalcicieli na goracym uczynku itd..
    Ja tez podpisuje sie za zwiekszeniem kar dla gwalcicieli - jak dle mnie dla
    wyjatkowo brutalnych stryczek jest najodpowiedniejszy, tylko nie moge sie
    zdecydowac na co by go zakladac :-)

    Pozdrawiam
    Jarek