  • 81. Data: 2006-01-28 16:35:34
    Temat: Re: prawo w Usenecie
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: ksRobak [Sat, 28 Jan 2006 15:38:06 +0100]:

    > Ta moderacja Droga Pani - nigdy nie była legalna bowiem
    > nie stworzono nawet pozorów głosowania.

    Nie muszę urządzać głosowania nad tym, co ma się pojawić
    na mojej własnej grupie. Moderacja z samego swojego założenia
    nie jest czynnościa poddawaną pod głosowanie - głosowanie ma
    miejsce raz, w momencie wprowadzania moderacji. I to głosowanie
    też jest tylko ukłonem w stronę użytkowników, nie koniecznością.

    > Jak najbardziej blokowanie postów wysyłanych poprzez Google
    > jest działalnością zorganizowaną bowiem postów tych brak
    > tylko na niektórych serwerach.

    Ale to do Google miej pretensje, skoro to ich posty się nie
    pojawiają na innych serwerach.

    > Usenet nie służy adminom tylko Userom.

    Konta shellowe na moim serwerze też służą userom - co nie
    zmienia tego, że jak mi się któryś nie spodoba to kasuję
    konto i mam głęboko w nosie co on o tym myśli.

    Kira

  • 82. Data: 2006-01-28 18:20:27
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    ksRobak wrote:

    > W polskojęzycznym Internecie - blokowanie postów wysyłanych poprzez
    > serwery Google - JEST FAKTEM niezaprzeczalnym. (sic!)

    No jest. No i co?
    I nic.
    Każdy może swoją własności rozprządzać tak jak ma na to ochotę,
    Ja na moim serwerze news nie mam ochoty wpuszczać postów z googli to nie
    będę wpuszczał i możesz nawet nauczyć się latać, a postów z googli na
    mim serwerze nie zobaczysz.
    I co teraz zrobisz.

  • 83. Data: 2006-01-28 18:25:49
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    ksRobak wrote:
    Takim FAKTEM DOKONANYM jest samowola
    > niektórych adminów którzy na swoich serwerach blokują posty
    > ogłaszane poprzez Google.

    dobrze napisałeś.
    Na swoich serwerach.
    I mogą robić na nich co im się żywnie podoba.

    Nie podoba się? Postaw sobie serwer i rób na nim co chcesz.

  • 84. Data: 2006-01-28 18:28:10
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    ksRobak wrote:

    > Ta moderacja Droga Pani - nigdy nie była legalna bowiem nie stworzono
    > nawet pozorów głosowania.
    A kto ci naopowiadał, że Internet to demokracja.

    Wręcz odwrotnie. Ten ustrój nazywa się dyktaturą i musisz się do tego
    przyzwyczaić.
    I ile uczyłeś się pilnie w szkole, to na pewno wiesz, że w dyktaturze
    raczej się nie głosowało i legalność tam trochę inaczej wygląda.

  • 85. Data: 2006-01-28 19:06:09
    Od: Leszek <l...@p...fm>

    rezist.com napisał(a):

    > CHUCK NORRIS!

    On, jako jedyny doliczył do nieskończoności. Dwa razy ;)
    I tylko ON może dzielić przez zero.

    Pzdr
    Leszek

  • 86. Data: 2006-01-28 19:27:52
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: witek [Sat, 28 Jan 2006 12:28:10 -0600]:

    > I ile uczyłeś się pilnie w szkole, to na pewno wiesz,
    > że w dyktaturze raczej się nie głosowało

    Nom:
    "Kto jest za - opuścić ręce i odejść od ściany"
    ;-)

    --
    _____
    // //))) ____ Kira na wwt.pl & Pędrak |||__15%__| ____

  • 87. Data: 2006-01-28 20:13:02
    Od: "ksRobak" <k...@c...pl>

    "ksRobak" <r...@o...pl>
    Odpowiedź zbiorcza :-)
    __________________

    1. "rezist.com" <drg348$o64$7@sparrow.axelspringer.com.pl>
    2. Kira <drg694$bpl$1@atlantis.news.tpi.pl>
    3. Kira <drg6fi$cf2$1@atlantis.news.tpi.pl>
    4. witek <drgclb$afp$2@inews.gazeta.pl>
    5. witek <drgcvd$afp$3@inews.gazeta.pl>
    6. witek <drgd3q$afp$4@inews.gazeta.pl>

    Szanowni i mili Rozmówcy. Nie jest moim zamiarem spamować
    grupy news:pl.soc.prawo zbytecznym słowotokiem ani nikogo
    do niczego agitować. Przedstawiłem problem który moim zdaniem
    wymaga nagłośnienia z powodów oczywistych:
    blokowanie postów przez anonimowych manipulatorów - postów
    ogłaszanych na grupy dyskusyjne polskojęzycznego Usenetu poprzez
    serwery Google - jest uderzeniem bezpośrednio w użytkowników GD.
    Wyjaśniam:
    w nazwie grupy pl.soc.prawo nie występuje nazwa właściciela serwera.
    Gdyby w nazwie był umieszczony identyfikator właściciela dla przykładu:
    pl.soc.prawo-gazeta, pl.soc.prawo-onet, pl.soc.prawo-tpi,
    pl.soc.prawo-google to dla nikogo nie było by zaskoczeniem, że każdy
    z tych serwrów ma innych użytkowników i inne drzewa wątków.
    Nikt kto kupuje książkę czy gazetę nie chce mieć pozycji z powyrywanymi
    kartkami a grupy pozbawione postów wysyłanych przez Google są
    właśnie taką książką: niby nazwa ta sama a czegoś brakuje.
    Argument aby zmieniać sobie serwer nie jest żadnym argumentem
    bo wiele serwerów nie stosuje tej blokady więc zmienić serwer
    oznacza rezygnację z tych usługodawców którzy tną posty a więc
    w konsekwencji samoizolowanie się samowolnych samozwańców.
    Argument, że Google nie canceluje postów przemawia na korzyść
    Google bowiem wyklucza manipulacje artykułami.
    Portal Onet http://niusy.onet.pl/index.html także archiwizuje posty
    Newsowe i także nie zezwala na cancelowanie.
    Gdyby mój dostawca Usług Internetowych za które płacę abonament
    postanowił blokować posty z któregoś serwera to poprosił bym e-mailem
    by tego nie robił bowiem chcę widzieć wszystko to co zostało wysłane
    na grupę o nazwie "pl.soc.prawo". To JA decyduję kogo chcę czytać
    i z kim rozmawiać.
    JA KLIENT. :-)
    Edward Robak*

  • 88. Data: 2006-01-28 20:23:42
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    ksRobak wrote:

    Przedstawiłem problem.

    Problem przyjęty do wiadomości.
    Dziękujemy bardzo za zgłoszenie tego problemu.
    Do widzenia.

  • 89. Data: 2006-01-28 20:49:59
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Nikt kto kupuje książkę czy gazetę nie chce mieć pozycji z powyrywanymi
    > kartkami a grupy pozbawione postów wysyłanych przez Google są
    > właśnie taką książką: niby nazwa ta sama a czegoś brakuje.

    Ogólnopolska gazeta z tą samą datą lecz kupiona w różnych regionach kraju
    zwykle ma różną zawartość. Nie czujesz się poszkodowany? Zrób raban, że to
    nielegalne bo ty chcesz mieć dostęp do wszystich artykułów i dodatków.

    > Gdyby mój dostawca Usług Internetowych za które płacę abonament
    > postanowił blokować posty z któregoś serwera to poprosił bym e-mailem
    > by tego nie robił

    1. Nic mi nie wiadomo aby korzystanie z Usenetu było płatne.
    2. Skoro masz takiego dobrego dostawcę to o co ci w ogóle chodzi?

    *Najwyraźniej klient bez krawata ;)

  • 90. Data: 2006-01-28 21:04:59
    Od: "ksRobak" <k...@c...pl>

    "witek" <w...@g...pl.spam.invalid>
    > ksRobak wrote:

    > Przedstawiłem problem.
    >

    > Problem przyjęty do wiadomości.
    > Dziękujemy bardzo za zgłoszenie tego problemu.
    > Do widzenia.

    Mnie również było miło.
    Pozdrawiam Serdecznie te osoby które mnie choć trochę polubiły.
    Jakby co to jestem na news:pl.sci.filozofia
    na serwerze chello
    na innych serwerach może mnie nie być jeśli ktoś/coś zablokuje.
    pa :-)
    Edward Robak*